مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-09ورزشي

میرابیان: قبول نکردم برای آمریکا مسابقه دهم با پرچم ایران حضور یافتم


در مسابقات جهانی مسئولان تیم ملی شیرجه آمریکا نام من را از این کشور به فدراسیون جهانی دادند اما من قبول نکردم و با پرچم ایران در مسابقات جهانی حضور یافتم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، قائم میرابیان در حاشیه حضور خود در همدان اظهار کرد: 20 سال بود که به همدان سفر نکرده بود واقعا برای دیدن همدان دلتنگ بودم، طی این مدت همدان تغییرات بزرگی داشته است.

وی افزود: همواره به استان و کشورم عرق و تعصب داشته ام و علرغم پیشنهاداتی که برای حضور در تیم های دیگر دنیا به من شد هیچ وقت غیرت ایرانی خود را زیر پا نگذاشتم و همواره قلبم برای ایران می تپد.

قهرمان شیرجه پیشکسوتان جهان گفت: در مسابقات جهانی پیشکسوتان جهان که در ژاپن برگزار شد مسئولان تیم ملی شیرجه آمریکا نام من را از این کشور به فدراسیون جهانی دادند اما من قبول نکردم و با پرچم ایران در مسابقات جهانی حضور یافتم و این از نظر مدالی به ضرر آمریکا شد.

وی ادامه داد: در این دوره حدودا 600 شیرجه رو در 12 رده سنی از 21 کشور دنیا حضور پیدا کردند، در برخی از رده های سنی قهرمانان بازنشسته جهان و المپیک حضور داشتند و در بعضی از رده های سنی سطح رقابت به نسبت رده سنی خودشان خوب بود، ولی در بعضی از رده ها سطح مسابقات مانند مسابقات جهانی بود و سطح کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرابیان: قبول نکردم برای آمریکا مسابقه دهم با پرچم ایران حضور یافتم

میرابیان: قبول نکردم برای آمریکا مسابقه دهم با پرچم ایران حضور یافتم