مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-12اقتصادي

افزایش همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن


هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان نوسازی بافت های فرسوده شهری وجود ندارد و تاکنون بانک مسکن این تسهیلات را پرداخت می کرد که به تازگی در بانک صادرات نیز شروع شده و دیگر بانک ها هم به جمع پرداخت کنندگان این تسهیلات پیوسته اند.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان نوسازی بافت های فرسوده شهری وجود ندارد و تاکنون بانک مسکن این تسهیلات را پرداخت می کرد که به تازگی در بانک صادرات نیز شروع شده و دیگر بانک ها هم به جمع پرداخت کنندگان این تسهیلات پیوسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با سفر رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان فارس و پیش از برگزاری مراسم بهره برداری از 10 هزار و 200 واحد مسکونی در این استان شورای هماهنگی مسکن استان فارس با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزارت راه و شهرسازی و مدیران استانی تشکیل شد.

در این جلسه محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در حال حاضر قریب به 4000 واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری استان فارس در حال ساخت است و از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 958 واحد به بهره برداری رسیده که 293 واحد آن در هفته دولت در قالب 19 هزار و 108 واحد نوسازی مردمی به بهره برداری رسید و تعداد 665 واحد نیز در قالب 10 هزار و 200 واحد افتتاحی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن

افزایش همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن