مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-02دانش

المپیادی های رشته پزشکی نگاه مسأله محور دارند


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: المپیادهای پزشکی با سایر المپیادها تفاوت زیادی دارد یعنی کسی در رشته ریاضی و فیزیک به حل مسأله نگاه نمی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تقدیر از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: المپیادهای وزارت علوم و بهداشت با یکدیگر متفاوت است و برگزیدگان المپیادهای علمی پس از دریافت جوایز مسؤولیت سنگینی دارند.

  وی افزود: وزارت بهداشت علاوه بر پرورش المپیادی ها روحیه نقادی نسبت به سیستم آموزش کشور و نظام سلامت دارد و بهترین نقادان جایزه دریافت می کنند.

نفر تصریح کرد: برای ما مهم است تا از برگزیدگان المپیادهای علمی در سیستم آموزش پزشکی کمک بگیریم و حل مسأله نگاه ماست، به همین دلیل تربیت نیرو برای ارائه خدمات عمومی را در دستور کار داریم.

  معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در حال ارائه خدمات پزشکی بهتر و بهینه به عموم مردم هستیم و بر همین اساس المپیادهای علمی را راه اندازی کرده ایم.

  نفر گفت: المپیادهای پزشکی با سایر المپیادها تفاوت زیادی دارد و شبیه المپیادهای پزشکی در دنیا کم وجود دارد، یعنی کسی در رشته ریاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیادی های رشته پزشکی نگاه مسأله محور دارند

المپیادی های رشته پزشکی نگاه مسأله محور دارند