مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-22فرهنگي

«آهو» با «جنگل پرتغال» از 3 آبان ماه در سینماها


بیست و پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه 30 مهر در سازمان سینمایی تشکیل شد و رسما اعلام شد که «آهو» و «جنگل پرتقال» از چهارشنبه 3 آبان ماه در سینماها به نمایش درمی آیند.

- بیست و پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه 30 مهر در سازمان سینمایی تشکیل شد و رسما اعلام شد که آهو و جنگل پرتقال از چهارشنبه 3 آبان ماه در سینماها به نمایش درمی آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم ثبت شد:فیلم سینمایی آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی با پخش خانه فیلم در گروه آزاد فیلم سینمایی جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی با پخش شهرفرنگ به سرگروهی پردیس سینمایی ایرانمالو بنا بر این گزارش، هفته گذشته قرار بود این دو فیلم اکران شوند که سازندگانشان یک هفته اکران را به تعویق انداختند اما شورای صنفی نمایش امروز اعلام کرد که قرارداد آنها ثبت شده است.

آهو حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بر باد رفته می بیند، اما هنوز امیدش را از دست نداده است.

رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی و سپیده آرمان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند و نوید محمدزاده در آن صداپیشگی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آهو» با «جنگل پرتغال» از 3 آبان ماه در سینماها

«آهو» با «جنگل پرتغال» از 3 آبان ماه در سینماها