مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-07اقتصادي

خرید قراردادی 15 هزار رأس دام عشایر توسط شرکت پشتیبانی امور دام همدان


مدیر امور عشایری استان همدان از افتتاح طرح آبرسانی به سامانه عشایری قرق بهار خبر داد و گفت: آبرسانی به سامانه عشایری قرق بهار با شش میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

- ایسنا/همدان مدیر امور عشایری استان همدان از افتتاح طرح آبرسانی به سامانه عشایری قرق بهار خبر داد و گفت: آبرسانی به سامانه عشایری قرق بهار با شش میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

جعفر کاویانی دلشاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح آبرسانی قرق بهار در روز ملی روستا و عشایر با حضور استاندار و مقامات استانی و شهرستانی افتتاح می شود، اظهار کرد: در سامانه عشایری قرق بهار 120 خانوار با 470 نفر جمعیت مستقر هستند که در تأمین آب شرب و آب مورد نیاز دام ها دچار مشکل بودند که با اجرای طرح آبرسانی این مشکل مرتفع شد.

وی با اشاره به اجرای طرح خرید قراردادی دام عشایر توسط شرکت پشتیبانی امور دام، خاطرنشان کرد: در این طرح 15 هزار رأس از دام عشایر طی قراردادی با شرکت پشتیبانی امور دام 2700 تن جو دریافت می کنند و پس از چهار ماه گوشت قرمز به این شرکت تحویل داده می شود.

کاویانی دلشاد افزود: طرح خرید قراردادی یک میلیون رأس دام عشایر با تحویل 180 هزار تن جو توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور انجام خواهد شد که سهمیه استان همدان در مرحله اول 15 هزار رأس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید قراردادی 15 هزار رأس دام عشایر توسط شرکت پشتیبانی امور دام همدان

خرید قراردادی 15 هزار رأس دام عشایر توسط شرکت پشتیبانی امور دام همدان