مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-03اقتصادي

ظرفیت تولید 1381 تن ماهی پرورشی در رودسر


این شهرستان با دارا بودن 225 مزرعه سردابی، خاویاری و گرم آبی در مجموع ظرفیت تولید سالانه 1381 تن انواع ماهیان پرورشی عمدتا قزل آلا و ماهیان خاویاری را دارد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره شیلات رودسر گفت: این شهرستان با دارا بودن 225 مزرعه سردابی، خاویاری و گرم آبی در مجموع ظرفیت تولید سالانه 1381 تن انواع ماهیان پرورشی عمدتا قزل آلا و ماهیان خاویاری را دارد.

علی اکبر قربان نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 200 کیلوگرم خاویار پرورشی در 6 ماهه اول سال جاری در مزارع خاویاری شهرستان رودسر استحصال شده که تا سه برابر رقم یاد شده تا پایان سال تولید خاویار خواهیم داشت.

وی افزود: با اشتغال مستقیم 360 نفر در بخش آبزی پروری، رودسر به عنوان یکی از قطب های اصلی شیلات گیلان محسوب شده و جایگاه دوم را در تولید ماهیان سردابی و خاویاری در استان دارد.

قربان نیا تصریح کرد: در بخش صید و صیادی نیز تعداد 11 تعاونی صیادی پره با اشتغال 900 نفر صیاد به صورت مستقیم به صید انواع ماهیان استخوانی اشتغال داشته و به طور میانگین 500 تن انواع ماهیان استخوانی توسط این صیادان از دریای خزر در سواحل رودسر استحصال می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به حمایت های مدیرکل شیلات گیلان و عنایت به محدودیت های منابع آبی، توسعه آبزی پروری در شهرستان رودسر در بخش قفس های دریایی در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید 1381 تن ماهی پرورشی در رودسر

ظرفیت تولید 1381 تن ماهی پرورشی در رودسر