مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-21سياسي

تلاش می کنیم توسعه پایدار و همه جانبه در مشهد ایجاد شود


شهردار مشهد با اشاره به اینکه در تلاشیم که محرک های توسعه را به سمت شرق مشهد ببریم و شهر را به سمت شرق توسعه دهیم تا توسعه نامتوازن از بین برود، - ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد با اشاره به اینکه در تلاشیم که محرک های توسعه را به سمت شرق مشهد ببریم و شهر را به سمت شرق توسعه دهیم تا توسعه نامتوازن از بین برود، گفت: در تلاش هستیم تا توسعه پایدار وهمه جانبه در شهر مشهد ایجاد شود.

محمدرضا قلندر شریف شنبه 29 مهر، در افتتاحیه رصدخانه شهری مشهد که در محل کارخانه نوآوری برگزار شد، ضمن محکومیت جنایات رژیم منحوس و کودک کش اسراییل و گرامیداشت رشادت های جبهه مقاومت و مظلومان فلسطین و غزه، عنوان کرد: مسلما این اعمال جنایت کارانه از روی استیصال و سرگردانی و بیهوشی رژیم صهیونیستی از ضربه ای ‍ست که از جبهه مقاومت خورده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقدام بزرگ جبهه مقاومت، ادامه داد: رژیم صهیونیستی متوجه نشد ونفهمید که جبهه مقاومت چه بر سر این رژیم آورده است.

هرچند که از این جنایات ناراحت، غمگین و ماتم زده هستیم ولیکن آنچه مسلم است تحقق وعده خداوند در پیروزی مقاومت است.

از 25 سالی که رهبر معظم انقلاب از نابودی اسراییل پیش بینی کردند 8 سال گذشته و در 17 سال آینده به امید خدا همه ما شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم توسعه پایدار و همه جانبه در مشهد ایجاد شود

تلاش می کنیم توسعه پایدار و همه جانبه در مشهد ایجاد شود