مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-09بين الملل

النجباء: به هر گونه مداخله آمریکا در فلسطین، پاسخ نظامی خواهیم داد


دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» عراق هشدار داد که هر گونه مداخله از سوی آمریکا یا هر کشور دیگری علیه ملت فلسطین، با پاسخ نظامی قاطعی روبرو خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق بعد از ظهر امروز دوشنبه بار دیگر از مبارزه ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

الکعبی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: ما از همه برادران و عزیزان خود میخواهیم که در تظاهرات میلیونی روز جمعه شرکت کنند و پرچم های عراق و فلسطین را در دست داشته باشند.

وی همچنین تأکید کرد: یک بار دیگر می گوییم که اگر رژیم صهیونیستی دامنه جنگ را گسترش دهد، پهپادها و موشکهای مقاومت نیز قدرت خود را نشان خواهند داد.

دبیر کل النجباء همچنین هشدار داد که هر گونه مداخله از سوی آمریکا یا هر کشور دیگری علیه ملت فلسطین، با پاسخ نظامی قاطعی روبرو خواهد شد.

 نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه هفته جاری عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از 800 اسراییلی و زخمی شدن بیش اؤ دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز گزارش داده که شمار تلفات صهیونیست ها در عملیات طوفان الاقصی به 1000 نفر می رسد و تعداد صهیونیست هایی که توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: به هر گونه مداخله آمریکا در فلسطین، پاسخ نظامی خواهیم داد

النجباء: به هر گونه مداخله آمریکا در فلسطین، پاسخ نظامی خواهیم داد