مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-08اقتصادي

سرویس های بهداشتی کرمانشاه ساماندهی می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی و تجهیز سرویس های بهداشتی در مسیرهای اصلی تردد مسافرین در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی و تجهیز سرویس های بهداشتی در مسیرهای اصلی تردد مسافرین در استان خبر داد.

داریوش فرمانی امروز(16 مهر) در جلسه رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی سطح استان کرمانشاه، اظهار کرد: ساماندهی سرویس های بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است و برای این موضوع همه مسئولان ادارات میراث فرهنگی در شهرستانها و معاونت گردشگری باید پای کار باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ملاک های ارزیابی مدیران میراث فرهنگی شهرستانها نظارت بر وضعیت سرویس های بهداشتی است، گفت: نصب تابلوهای راهنمای سرویس های بهدشتی از طریق شهرستان ها در مسیرهای اصلی باید پیگیری شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام اینکه در ایام اربعین بیش از پنج هزار بازدید نظارتی انجام شد، افزود: در این ایام 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه ساماندهی و تجهیز تعدادی از سرویس های بهداشتی مسیر تردد زوار اربعین شد و برای ادامه این روند 10 میلیارد ریال دیگر اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس های بهداشتی کرمانشاه ساماندهی می شوند

سرویس های بهداشتی کرمانشاه ساماندهی می شوند