مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-21بين الملل

یورش اشغالگران به اریحا


در درگیری های بامداد امروز شنبه در اریحا دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست زخمی شده و تعدادی دیگر از آنها بازداشت شدند.

- در درگیری های بامداد امروز شنبه در اریحا دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست زخمی شده و تعدادی دیگر از آنها بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری قدس پرس، به گفته برخی منابع محلی در اریحا، بامداد امروز در پی یورش نیروهای اشغالگر صهیونیستی به دو اردوگاه عقبه جبر و عین السلطان در این شهر، واقع در شرق کرانه باختری، دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران زخمی شده و تعدادی دیگر نیز بازداشت شدند.

به گفته این منابع، اشغالگران با گلوله واقعی به سمت جوانان فلسطینی شلیک کردند که در نتیجه آن یکی از آنها از ناحیه کمر و دومی از ناحیه دست زخمی شد، همچنین اشغالگران خمیس الصرفندی، کارمند دانشگاه الاستقلال را از اردوگاه عقبه جبر و یک جوان فلسطینی به نامه سلیمالن ابو رومی را از منزلش در اریحا بازداشت کردند.

منابع یاد شده اظهار کردند، اشغالگران همراه با یک دستگاه بلدوزر به منزل ماهر شلون اسیر 44 ساله فلسطینی واقع در اردوگاه عقبه جبر یورش برده و مقدمات تخریب آن را آغاز کردند.

همچنین آنها به خانواده محمود عید، جوان فلسطینی ساکن اردوگاه عین السلطان حکم بازرسی نشان داده و به تعدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش اشغالگران به اریحا

یورش اشغالگران به اریحا