مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-22سياسي

آیت الله علم الهدی: فلسفه طلبگی، وقف همه ظرفیت های وجودی برای امام زمان(عج) است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: ذات و فلسفه طلبگی این است که انسان از همه امکانات و ظرفیت های وجودی خود برای امام زمان(عج) هزینه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با مجمع فعالین رسانه ای حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: گاهی اوقات انسان در زندگی خود دست به انجام عملی می زند که شاید حتی خود نیز نداند که آن عمل تا چه حد مهم و اثرگذار است.

شما برادران و خواهران هم که امروزه در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستید، در حقیقت در صف مقدم سربازان امام زمان(عج) ایستاده اید و در میدان جنگ نرم و رسانه که راهبردی ترین محور تقابل جبهه حق و باطل است، نقش آفرینی دارید.

وی افزود: ذات و فلسفه طلبگی این است که انسان از همه امکانات و ظرفیت های وجودی خود برای امام زمان(عج) هزینه می کند.

طلبه اگر خود را وقف وجود اقدس بقیه‎الله الاعظم(عج) کرد، خوشبخت و عاقبت به خیر است زیرا حضرت دنیا و آخرت خادم خود را تضمین کرده و فرد اگر همه هستی و عواید وجودی خود را در خدمت امام عصر(عج) قرار دهد، می تواند نسبت به حال و آینده خود اطمینان خاطر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در دستگاه امام زمان(عج)، آن چیزی که مهم است این است که شیعه در مقام یک سرباز به‎روز و فعال، کنش گری میدانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: فلسفه طلبگی، وقف همه ظرفیت های وجودی برای امام زمان(عج) است

آیت الله علم الهدی: فلسفه طلبگی، وقف همه ظرفیت های وجودی برای امام زمان(عج) است