مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-17سياسي

ارسال 120 اثر به دبیرخانه همایش ترویج زبان و ادبیات فارسی


دبیر اجرایی هجدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی گفت: ارسال آثار تا 30 مهرماه ادامه دارد اما تاکنون بیش از 120 اثر ملی و بین المللی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

- به گزارس خبرگزاری فارس از کرمان، بهجت السادات حجازی در نشست خبری هجدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی که  صبح امروز در محل سالن کنفرانس دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون بیش از 120 اثر ملی و بین المللی به دبیرخانه همایش ارسال شده است، ارسال آثار تا 30 مهر ماه ادامه دارد.

دبیر اجرایی  هجدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی گفت: محورهای گردهمایی در دو بخش کلی و ویژه استان ارائه شده اند که محورهای کلی با عناوینی چون نقش زبان و ادبیات فارسی در ایجاد همدلی، مطالعات میان رشته ای ادبیات و جایگاه ادبیات فارسی در ایران و خارج از مرزها هستند، بخش ویژه استان هم به مسائلی چون فرهنگ و ادبیات عامه مردم، شخصیت شناسی و نگاه ویژه به شخصیت شاه نعمت الله ولی و حاج قاسم می پردازد.

وی افزود: بخشی از مقالات به ادبیات پایداری با محوریت حاج قاسم اختصاص داده شده چرا که سردار نماد ادبیات پایداری و مقاومت است که مورد استقبال بسیاری از جامعه علمی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 120 اثر به دبیرخانه همایش ترویج زبان و ادبیات فارسی

ارسال 120 اثر به دبیرخانه همایش ترویج زبان و ادبیات فارسی