مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 21:502023-09-27سياسي

سلبریتی های سیاستمدار؛ مفهومی تازه در سیاست رسانه های بیگانه


کارشناس رسانه و فضای مجازی بیان کرد: پروژه اصلی رسانه های بیگانه با شکست مواجه شده است و براساس اطلاعات دقیق و موثق در حال حاضر رسانه های بیگانه در یک شوک عمیق به سر می برند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در گفت وگو با دکتر محمودرضا کبیری یگانه، کارشناس رسانه و فضای مجازی و دکتر عباس هزارخانی، کارشناس و فعال رسانه به بررسی پروژه اغتشاشات در ایران و تلاش رسانه های بیگانه برای فراموش نشدن گزاره های جعلی ساخته شده پرداخت.

سلبریتی های سیاستمدار؛ مفهومی که به تازگی وارد دنیای سیاست شده است کبیری یگانه، کارشناس رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: این یک سال اخیر بهترین نمونه میدانی برای کارشناسان حوزه رسانه،عملیات روانی و جنگ نرم برای آشنایی با آخرین متدولوژی های جنگ های هیبریدی یا ترکیبی بود.

اگر ابعاد پنهان یکسال گذشته را برای مردم کشور آشکار سازیم و آنها بدانند پشت این ماشین تا دندان مسلح چه تفکرات و توطئه های وحشتناکی قرار داشت، آن موقع یقینا مردم با زاویه ی بسیار جدید و جدی به توطئه های قرن علیه آنها پی خواهند برد.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز با مفهوم جدیدی در حوزه اقلیم سیاسی جهان تحت عنوان سلبریتی های سیاستمدار مواجه هستیم، گفت: سلبریتی های سیاستمدار مفهومی است که به تازگی وارد دنیای سیاست شده است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی های سیاستمدار؛ مفهومی تازه در سیاست رسانه های بیگانه

سلبریتی های سیاستمدار؛ مفهومی تازه در سیاست رسانه های بیگانه