مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-22سياسي

پیاده سازی دستورالعمل مدیریت توامان آب و برق در کشت پاییزه خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: همزمان با کشت پاییزه در این استان دستورالعمل مدیریت توامان آب و برق برای مدیریت مصرف در این استان پیاده سازی می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: همزمان با کشت پاییزه در این استان دستورالعمل مدیریت توامان آب و برق برای مدیریت مصرف در این استان پیاده سازی می شود.

سید عقیل مرتضوی در نشست اعضای ستاد مدیریت کشت پاییزه در این استان، گفت: با توجه به محدودیت منابع آب سطحی و زیرزمینی در استان، اهتمام دستگاه های مرتبط بر این است که علاوه بر رعایت الگوی کشت، مصرف منابع آب به صورت بهینه مدیریت شود.

وی تصریح کرد: مطابق با شیوه نامه مدیریت توامان مصرف آب و برق چاه های کشاورزی برقدار و دستورالعمل اجرایی آن باید میزان برداشت آب و مصرف انرژی تمامی چاه های کشاورزی برقدار مورد بررسی و پایش قرار گیرد و به میزان مجاز در پروانه های صادر شده استفاده شود.

مرتضوی افزود: اعتبار پروانه بهره برداری چاه های کشاورزی نیز به عنوان یکی از بندها و الزامات شیوه نامه باید مورد پایش قرار گیرد و همچنین برنامه تغییر ساعت کارکرد موقت و دائمی چاه ها موضوع برداشت مطابق پروانه بهره برداری ملاک عمل قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده سازی دستورالعمل مدیریت توامان آب و برق در کشت پاییزه خراسان شمالی

پیاده سازی دستورالعمل مدیریت توامان آب و برق در کشت پاییزه خراسان شمالی