مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-23اقتصادي

افزایش تولید شکر در مهرماه/ قیمت شکر به قیمت مصوب می رسد


دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در شش ماهه دوم سال هیچگونه کمبودی در تنظیم بازار و تامین شکر نخواهیم داشت و تا چند روز آینده قیمت شکر به قیمت مصوب باز خواهد گشت.

- دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در شش ماهه دوم سال هیچگونه کمبودی در تنظیم بازار و تامین شکر نخواهیم داشت و تا چند روز آینده قیمت شکر به قیمت مصوب باز خواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت جهادکشاورزی، بهمن دانایی - دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران - در رابطه با توزیع شکر در بازار اظهار کرد: کارخانجات قند از دهم شهریور ماه چغندر قند را تحویل گرفته و کار خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر 12 کارخانه مشغول به کار هستند و تا هفته آینده 20 کارخانه دیگر آغاز به کار خواهند کرد و از دهه دوم مهر با ورود نیشکر به کارخانجات، تولید شکر افزایش خواهد یافت.

دانایی پیش بینی کرد: در شش ماهه دوم سال، یک میلیون و 300 هزار تن شکر در کشور تولید شود.

دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران تاکید کرد: در شش ماهه دوم سال هیچگونه کمبودی در تنظیم بازار و تامین شکر نخواهیم داشت و تا چند روز آینده قیمت شکر به قیمت مصوب باز خواهد گشت.

وی افزود: 29 کارخانه چغندر در سراسر کشور داریم که تا هفته آینده فعالیت خود را به صورت کامل آغاز می کنند و 9 کارخانه نیشکر هم از هفته دوم مهر شروع به کار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید شکر در مهرماه/ قیمت شکر به قیمت مصوب می رسد

افزایش تولید شکر در مهرماه/ قیمت شکر به قیمت مصوب می رسد