مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-02سياسي

چرا پل خلیج فارس پیشرفتی نداشته؟


در دستگاه های اجرایی و سازمان برنامه و بودجه دو دسته وجود دارد که عده ای معتقدند ساخت این پل به لحاظ استراتژیک بسیار لازم است و عده ای باساخت این پل پوافق نیستند و آن را در اولویت نمی دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست با بیان اینکه پل خلیج فارس یک مجموعه پروژه است، گفت: مجموعه پنجگانه اسکله کاوه، اتوبان کاوه به بندر پهل، راه آهن، خود پل خلیج فارس و راه های مواصلاتی این پروره را تشکیل می دهند.

وی افزود: چون اذهان عمومی پل خلیج فارس را بیشتر دوست داشته است این پروژه با ساخت پل آغاز شده است اما به نظر من باید با اسکله شروع می شد.

پیغامی خاطرنشان کرد: اسکله مهم.

ترین قسمت این پنحگانه است چون به لحاظ اقتصادی به جز اسکله همه آن ها نه تنها سودآور نیستند که پر از ضرراند و اگر این پروژه با اسکله شروع می شد با درآمد حاصل از آن می شد بقیه پروژه را تکمیل کرد.

وی اضافه کرد: در دستگاه های اجرایی و سازمان برنامه و بودجه دو دسته وجود دارد که عده ای معتقدند ساخت این پل به لحاظ استراتژیک بسیار لازم است و عده ای باساخت این پل پوافق نیستند و آن را در اولویت نمی دانند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: حدود 10 سال پیش در شورای اقتصاد یک بار اولویت این پل تصویب می شود اما بار دیگر ابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پل خلیج فارس پیشرفتی نداشته؟

چرا پل خلیج فارس پیشرفتی نداشته؟