مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-11سياسي

روزنامه های زنجیره ای به جای جلاد، مظلوم و شهید را محکوم کردند


روزنامه زنجیره ای اعتماد در شماره روز سه شنبه مصاحبه ای را با یک فعال اصلاح طلب منتشر کرد و به نقل از وی نوشت: «ایران باید کشتار بلاوجه مردم را محکوم کرده و بر امنیت افراد بی دفاع و بی گناه در طرفین ماجرا پافشاری کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها -  کیهان نوشت: در گفت وگویی که روزنامه اعتماد به نقل از یکی از فعالان اصلاح طلب آن را منتشر کرده  تأکید شده: ایران باید از کشتار غیرنظامیان در هر سطحی که باشد، تبری جسته و خواستار پایان دادن به این مناقشه قدیمی باشد.

در این برهه لازم نیست ایران آشکارا جزییات حمایتش از حماس و سایر جنبش های منطقه ای را تشریح کند.

چند روزی است که اصلاح طلبان در رسانه های زنجیره ای با وقاحت تمام و در لفافه به جای روایت جنایت های 80 ساله صهیونیست ها که هزاران کودک و زن فلسطینی و چندین نسل از این ملت را به شهادت رساندند، شکنجه و آزار و اذیت کردند و به اسارت گرفتند، اقدام به عوض کردن جای ظالم و مظلوم می کنند.

آنان از ملتی که زیر بار شدیدترین فشارها هستند و هیچ راه فراری از این جنایت ها و ظلم ها ندارند چه انتظاری دارند؟ نمی دانند که شهرک نشین غیرنظامی نیست؟ نمی دانند در عسقلان و سدیروت و اراضی اشغالی جنوب همین به اصطلاح شهرک نشینان غیرنظامی مورد اشاره زنجیره ای ها چه جنایاتی را در حق مردم غزه و کرانه باختری روا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه های زنجیره ای به جای جلاد، مظلوم و شهید را محکوم کردند

روزنامه های زنجیره ای به جای جلاد، مظلوم و شهید را محکوم کردند