مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-20سياسي

امام جمعه سمنان: تداوم جنایت ها در غزه عواقب ناگواری برای صهیونیست ها خواهد داشت


تداوم جنایت های صهیونیستی در غزه و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین عواقب ناگواری برای آنها خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان سمنان که با حضور مردم در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اقامه شد، با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر علیه مردم غزه و فلسطین اشغالی اظهار کرد :رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر جنایت های خود را در غزه و علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اشغالی تشدید کرده است و تداوم این جنایت ها عواقب ناگواری برای آنها خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همه مردم آزادی خواه جهان و ملت های مسلمان به عمال رژیم صهیونیستی هشدار می دهند که تداوم این ظلم و جورها و کشتار افراد بی دفاع و غیرنظامی در غزه برای آنها هزینه های زیادی خواهد داشت.

امام جمعه سمنان ادامه داد: رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به قطع آب، برق گاز و شریان های حیاتی در غزه اقدام کرده است که این جنایت های غیرانسانی بی پاسخ نخواهد ماند و برای آنها نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.

مطیعی همچنین با اشاره به حمله صهیونیست ها به یک بیمارستان و شهید شدن صدها نفر از مردم بی گناه در این مرکز درمانی اظهار کرد: بر اساس شواهدی که وجود دارد، رژیم صهیونیستی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: تداوم جنایت ها در غزه عواقب ناگواری برای صهیونیست ها خواهد داشت

امام جمعه سمنان: تداوم جنایت ها در غزه عواقب ناگواری برای صهیونیست ها خواهد داشت