مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-08اقتصادي

مطالبات گندمکاران واریز می شود


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 4 هزار و 544 میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی که گندم خود را تا 7 شهریور ماه سال جاری گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 4 هزارو و 544 میلیارد تومان به عنوان بخش اعظمی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه مطالبات پرداخت شده حدود 73 درصد از مطالبات گندمکاران است، گفت: مبلغ یک هزار و 790 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روزهای آتی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی گفت: 433 هزار تن گندم کشاورزان که در سال زراعی جاری برداشت کرده اند از طریق 41 مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

زمانی اظهار کرد: 66 هزار و 847 محموله گندم از 26 هزار و 797 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

گفتنی است، طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم 15 هزار تومان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات گندمکاران واریز می شود

مطالبات گندمکاران واریز می شود