مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-03اجتماعي

بهسازی 5 هزار کلاس درس با مشارکت گروه های جهادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی گفت: با هدفگذاری هایی که بنیاد علوی در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار کرده است به لطف الهی در تابستانی که گذشت، - 5 هزار کلاس درس مناطق کم برخوردار به همت سازمان نوسازی مدارس و با حمایت بنیاد علوی بهسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی گفت: با هدفگذاری هایی که بنیاد علوی در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار کرده است به لطف الهی در تابستانی که گذشت، 5000 کلاس درس مناطق مزبور با حمایت و مشارکت بنیاد علوی بهسازی و شاداب سازی شد.

خان محمدی افزود: در این طرح که به نام و یاد شهید سید روح الله عجمیان نامگذاری شده است، گروه های جهادی دانشجویی، دانش آموزی و طلاب با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی به اقصی نقاط کشور اعزام و یک نهضت خدمت رسانی به محرومان را رقم زدند.

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی ادامه داد: اصلی ترین هدف ما از این طرح مشترک با بنیاد علوی، جریان سازی اجتماعی و مردمی سازی رویداد ها و برنامه های آموزش و پرورش است در حقیقت به میدان آمدن جمعی از مردم در قالب گروه های جهادی و خیریه ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 5 هزار کلاس درس با مشارکت گروه های جهادی

بهسازی 5 هزار کلاس درس با مشارکت گروه های جهادی