مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-05اقتصادي

قانون مولدسازی فرآیند الحاق اراضی دولتی به نهضت ملی مسکن را کند کرد


سید مهدی محیایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: برخی ارگان های دولتی و حاکمیتی با استناد به قانون اخیر مولد سازی و ابلاغ آن، - معاون امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به ابلاغ قانون مولد سازی به ادارات و نهاد های دولتی گفت: برخی ارگان ها به استناد این قانون در واگذاری اراضی مازاد به طرح نهضت ملی مسکن مقاومت می کنند.

سید مهدی محیایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: برخی ارگان های دولتی و حاکمیتی با استناد به قانون اخیر مولد سازی و ابلاغ آن، در واگذاری اراضی مازاد به طرح نهضت ملی مسکن مقاومت می کنند.

وی افزود: برخی مدیران با تکیه بر اینکه برای پرداخت دیون و بدهکاری های خود درصدد مولد سازی اراضی خود هستند؛ در واگذاری اراضی ایستادگی می کنند.

محیایی اظهار کرد: برای تامین زمین مازاد طرح نهضت ملی مسکن از همه ظرفیت ها استفاده شده و به سراغ تک تک ادارات و نهاد های دولتی گلستان رفته ایم.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت:خرید زمین یکی از راهبرد های پیش بینی شده برای طرح نهضت ملی مسکن است و همانطور که در 10 سال گذشته اعتبارات خوبی برای خرید و تملک حدود 100 هکتار اراضی جدید در گرگان پیش بینی و ابلاغ شده است انتظار داریم تا سازمان ملی زمین و مسکن ویژه بینی مناسبی برای گلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مولدسازی فرآیند الحاق اراضی دولتی به نهضت ملی مسکن را کند کرد

قانون مولدسازی فرآیند الحاق اراضی دولتی به نهضت ملی مسکن را کند کرد