مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 06:002023-10-06دانش

شرایط متقاضیان کار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد


اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی فراخوان ثبت نام همیار دانشجو (کار دانشجویی) از طریق سامانه گلستان را منتشر کرد.

- اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی فراخوان ثبت نام همیار دانشجو (کار دانشجویی) از طریق سامانه گلستان را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرده است که به منظور ترویج فرهنگ همیاری، بهره گیری از توانمندی های دانشجویان در پیشبرد امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، رفاهی و ایجاد زمینه های کسب تجربه برای دانشجویان، بر اساس ضوابط و شرایط شیوه نامه سازمان امور دانشجویان، اقدام به جذب همیار دانشجو می کند.

بر این اساس دانشجویان علاقه مند به همکاری در قالب همیار دانشجو می توانند تا 20 مهرماه 1402، از طریق سایت معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس https://ems.

atu.

ac.

ir اقدام به ثبت درخواست کنند.

شرایط کار دانشجویی گذراندن حداقل یک نیم سال تحصیلی برای دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته، داشتن صلاحیت انضباطی (نداشتن سابقه محکومیت انضباطی در مقطع فعلی و مقاطع قبلی) ، داشتن صلاحیت آموزشی (نداشتن دو نیم سال مشروطی متوالی یا غیر متوالی در زمان ارائه درخواست)، حداقل میانگین نمرات درسی متقاضی همیار دانشجو در مقطع کارشناسی 14 و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط متقاضیان کار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد

شرایط متقاضیان کار دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد