مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-17اجتماعي

آمادگی خطوط ریلی شمال برای سفرهای زمستانی


مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به انجام لایروبی از آب روها، مسیل ها، زوال برداری و زوال ریزی سنگ های معلق در مناطق کوهستانی، گفت: دو رام سازمان قطار نجات در حوزه فیروزکوه و سوادکوه جهت امداد رسانی مواقع بحرانی مستقر شدند.

- رحمان معصومی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به تعویض چهار دستگاه سوزن فرسوده با سوزن های جدید، اظهار کرد: در حوزه های سه و چهار، بهسازی کامل حدود 20 کیلومتر خط در محور ساری به قائم شهر، بازسازی دو خط صنعتی تخلیه سوخت نکا،  تعریض دو دهانه آب رو جهت جلوگیری از سیل زدگی خط آهن و تمامی ماشین آلات سنگین، خط آهن و درزین ها در حوزه های فیروزکوه، سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم شهر، ساری و بهشهر ازجمله اقدامات باتوجه به فصل سرد سال بوده است.

وی با اشاره به انجام لایروبی از آب روها، مسیل ها، زوال برداری و زوال ریزی سنگ های معلق در مناطق کوهستانی، افزود: دو رام سازمان قطار نجات در حوزه فیروزکوه و سوادکوه جهت امداد رسانی مواقع بحرانی مستقر شدند و جهت تجهیز اتاق بحران ایستگاه گدوک با وسایل رفاهی و گرمایشی اعم از پتو و کنسروجات و.

اقدام نشد.

مدیرکل راه آهن شمال به بازدیدهای مستمر و منظم از تمامی خطوط در دو نوبت 8ساعته عصر و شب ها اشاره کرد و یادآور شد: تمامی تجهیزات مخابراتی و ارتباطی بازدید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خطوط ریلی شمال برای سفرهای زمستانی

آمادگی خطوط ریلی شمال برای سفرهای زمستانی