مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-14اقتصادي

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع تایر


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بخشنامه ای خطاب به مدیران کل صمت استان ها، رصد مستمر بازار و برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زنجیره تامین و توزیع لاستیک را در دستور کار مدیران صمت همه استان ها قرار داده و بر استفاده حداکثری از ظرفیت اتحادیه .

- رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بخشنامه ای خطاب به مدیران کل صمت استان ها، رصد مستمر بازار و برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زنجیره تامین و توزیع لاستیک را در دستور کار مدیران صمت همه استان ها قرار داده و بر استفاده حداکثری از ظرفیت اتحادیه ها و اتاق اصناف جهت نظارت بر توزیع تایر، کنترل و نظارت جدی بر قیمت رسمی فروش لاستیک های عرضه شده توسط نمایندگی ها و عوامل فروش تاکید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فرهیدزاده، در بخشنامه مذکور طرح نظارتی تشدید بازرسی و نظارت بر بازار تایر سواری ها را به اداره های صمت سراسر کشور ابلاغ و بر لزوم رصد و مراقبت مستمر بازار لاستیک خودرو و همچنین برخورد قاطع با تخلفات در زنجیره تامین و توزیع کالای مزبور تاکید کرده است.

طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، رییس این سازمان در رابطه با این ابلاغیه، اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارش هایی مبنی بر تداوم کمبود و گرانی تایر در استان ها و البته با توجه به قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع تایر

برخورد قاطع با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع تایر