مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 23:252023-10-10سياسي

2 هزار کلاس درس از ابتدای دولت سیزدهم در هرمزگان احداث شده


استاندار هرمزگان با اشاره کمبود 4 هزار و 600 کلاس درس در هرمزگان گفت: 2 هزار کلاس درس از ابتدای دولت سیزدهم در این استان احداث شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امشب در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی هرمزگان که شامگاه سه شنبه 18 مهر ماه با حضور رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، اظهارداشت: در دولت های مختلف، جناح ها و جوامع خرد اختلاف نظرهایی وجود دارد اما آینده فرزندان  این سرزمین خط قرمز ما است.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 2 هزار کلاس درس در استان هرمزگان احداث یا در معرض بهره برداری است، افزود: فرزندان ما که قرار است آینده ایران عزیز را  بسازند باید از لحاظ زیرساخت های آموزشی و زیرساخت های تربیتی در شرایط مطلوبی تحصیل کنند.

استاندار هرمزگان، عنوان کرد: در حال حاضر حدود 2 هزار کلاس درس جزو کسری های استان است و حدود 2 هزار کلاس نیز تخریبی هستند ضمن اینکه حدود 600 کلاس هم باید تک تک به مدارس اضافه شود که جمعا الزام ساخت 4 هزار و 600 کلاس در استان را ایجاد می کند.

  نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تاکید کرد: اتفاق خوبی که در حوزه مدرسه سازی استان افتاد این بود که ما از احداث سالی 500 کلاس درس به ساخت 1000 کلاس درس رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار کلاس درس از ابتدای دولت سیزدهم در هرمزگان احداث شده

2 هزار کلاس درس از ابتدای دولت سیزدهم در هرمزگان احداث شده