مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-11حوادث

تمامی دستگاه ها باید اقدامات پیشگیرانه در مقابله با بحران انجام دهند


فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به پیشینه تاریخی زلزله های بسیار شدید در تبریز، گفت: بحث پیشگیری بسیار مهم است و باید تمامی دستگاه ها پای کار باشند تا در زمان بحران و وقوع حوادث غیرمترقبه با آسیب های کمتری مواجه شویم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به پیشینه تاریخی زلزله های بسیار شدید در تبریز، گفت: بحث پیشگیری بسیار مهم است و باید تمامی دستگاه ها پای کار باشند تا در زمان بحران و وقوع حوادث غیرمترقبه با آسیب های کمتری مواجه شویم.

یونس فاتح روز چهارشنبه در کارگروه ستاد بحران شهرستان تبریز افزود: در بحث اسکان موقت تمامی دستگاه ها موظف هستند منابع خود را در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه تکالیف تمامی دستگاه ها در زمان بحران مشخص است، ادامه داد: تمامی دستگاه ها باید به وظایف محوله از سوی ستاد بحران به خوبی عمل کنند تا اقدامات پیشگیرانه به موقع انجام گیرد.

فاتح گفت: کمیته ای با حضور دستگاه های ذی نفع تشکیل شود تا بطور میدانی در عرض 15 روز آتی از نقاطی که برای اسکان موقت انتخاب شده بازدید کرده و وضع موجود و مطلوب، راهبردها و نواقص موجود را احضا و اعلام کنند.

وی با تاکید بر نگاه کارشناسانه بر پروژه ها، گفت: کار کارشناسی نیاز اساسی پروژه هاست ولی نباید طوری شود که گردش کار با مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دستگاه ها باید اقدامات پیشگیرانه در مقابله با بحران انجام دهند

تمامی دستگاه ها باید اقدامات پیشگیرانه در مقابله با بحران انجام دهند