مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-03بين الملل

پشت پرده مانور جنگ طلب ها روی سوژه نفوذ ایران در آمریکا


برداشت جریان های افراطی آمریکا، لابی صهیونیستی و گروه های ضدانقلاب این است که احتمال شکل گیری توافق در مذاکرات رفع تحریم ها نیز افزایش یافته، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: هفته گذشته ناگهان سوژه ای در برخی رسانه های معاند فارسی زبان و جریان های افراطی و جنگ طلب آمریکایی به سرخط اصلی خبرها و گزارش ها تبدیل شد که مدعی افشاگری درباره شبکه نفوذ جمهوری اسلامی در هیئت حاکمه ایالات متحده بود.

در همین خصوص؛ ابتدا شبکه تروریستی اینترنشنال در گزارشی مدعی شد که با همکاری رسانه آمریکایی سمافور به مواردی دست پیدا کرده که نشان می دهد سه دستیار رابرت مالی نماینده سابق بایدن در امور ایران، در طرح مخفی کارشناسان ایرانی با هماهنگی وزارت خارجه ایران، سیاست های جمهوری اسلامی را در آمریکا و اروپا تبلیغ کرده اند.

  این خط خبری با تاکید بر کلیدواژه نفوذ ایران در آمریکا به سرعت تبدیل به چماقی در دست مخالفین دموکرات ها شد تا از آن برای تخریب دولت بایدن استفاده کرده و تیم سیاست خارجی او را متهم به اهمال و مماشات در برابر تهران کنند.

فارغ از صحت و سقم این ادعاها، ادبیات و محتوای به کار رفته در این گزارش ها و رسانه هایی که به این سوژه در حجم گسترده دامن زده و فضاسازی کردند، از طراحی سناریویی هدفمند از سوی جریان های افراطی داخل آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده مانور جنگ طلب ها روی سوژه نفوذ ایران در آمریکا

پشت پرده مانور جنگ طلب ها روی سوژه نفوذ ایران در آمریکا