مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 17:402023-09-29اقتصادي

هفته ای مختص اخبار ریلی و راه آهن


اخبار تفاهم نامه سرمایه گذاری بین شرکت راه آهن و بنیاد مستضعفان به منظور تامین 100 دستگاه لکوموتیو و 2500 واگن باری و وعده وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره برداری از خط ریلی چابهار - زاهدان تا سال آینده از مهم ترین رویدادهای این حوزه در هفته گذشته بود.

- اخبار تفاهم نامه سرمایه گذاری بین شرکت راه آهن و بنیاد مستضعفان به منظور تامین 100 دستگاه لکوموتیو و 2500 واگن باری و وعده وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره برداری از خط ریلی چابهار - زاهدان تا سال آینده از مهم ترین رویدادهای این حوزه در هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخبار حوزه حمل ونقل در هفته ای که گذشت، تحت تاثیر دهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی بود.

نمایشگاه هفته: حمل ونقل ریلی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

تفاهم هفته: تامین 2500 واگن باری در سومین روز نمایشگاه حمل ونقل ریلی، تفاهم نامه سرمایه گذاری بین شرکت راه آهن و بنیاد مستضعفان به منظور در کل سال های تولید واگن است.

وعده هفته: بهره برداری از خط ریلی چابهار - زاهدان همچنین وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توافق های بین المللی در حوزه ریلی اظهار کرد: برای خطوط ریلی شرق کشور از شمال جنوب که از چابهار آغاز می شود تا زاهدان، جلسه ای تشکیل شده و همه تلاشمان این است که در نمایشگاه برگزار شد و مسئولان راه آهن دراین نشست تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای مختص اخبار ریلی و راه آهن

هفته ای مختص اخبار ریلی و راه آهن