مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-19سياسي

کنگره بین المللی بزرگداشت «عبدالکریم حائری» در قم برگزار می شود


دبیر کنگره «شیخ عبدالکریم حائری» از برگزاری کنگره بین المللی بزرگداشت حاج شیخ عبدالکریم حائری تا پایان سال در شهر مقدس قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله عبدالکریم فرحانی ظهر امروز در کنگره گرامیداشت شیخ عبدالکریم حائری گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند: قم مادر انقلاب و اراک مادر حوزه علمیه قم است و شیخ عبدالکریم حائری نقشی اساسی در اراک و قم ایفا کردند.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین کنگره هایی در شناساندن نقش بزرگان و علما و فقها به جهان اسلام نقش بسیار موثری دارد که جا دارد از عوامل برگزاری این کنگره در استان مرکزی تشکر کنیم.

دبیر کنگره شیخ عبدالکریم حائری با بیان اینکه از 100 تمدن بزرگ، سه تمدن بزرگ انسانی  منشاء  تمدن اسلامی داشت که در سه کانون بغداد، ایران و آندلس شکل گرفت، گفت:  ریشه تمدن اسلام، هجرت اهل بیت به عراق و ایران است همانطور که امیرالمومنین(ع) از مدینه به نجف و امام رضا(ع) از مدینه به ایران هجرت کردند.

فرحانی در ادامه از برگزاری کنگره بین المللی بزرگداشت حاج شیخ عبدالکریم حائری تا پایان سال در شهر مقدس قم خبر داد و تصریح کرد: حاج شیخ عبدالکریم حائری با جمع شاگردان خود چندین جریان علمی بزرگ را ایجاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی بزرگداشت «عبدالکریم حائری» در قم برگزار می شود

کنگره بین المللی بزرگداشت «عبدالکریم حائری» در قم برگزار می شود