مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-18فرهنگي

ششمین دوره جشنواره ملی «شهود قدسی» برگزیدگانش را معرفی می کند


رییس جهاد دانشگاهی فارس از پایان کار ششمین دوره جشنواره ملی «شهود قدسی» خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان آن به زودی در شیراز برگزار خواهد شد.

- ششمین دوره جشنواره ملی شهود قدسی برگزیدگانش را معرفی می کند ایسنا/فارس رییس جهاد دانشگاهی فارس از پایان کار ششمین دوره جشنواره ملی شهود قدسی خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان آن به زودی در شیراز برگزار خواهد شد.

امیرحسین استقلال در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از پایان کار ششمین دوره جشنواره ملی شهود قدسی خبر داد و گفت: ششمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر با عنوان شهود قدسی ، به عنوان فعالیت شاخص معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس در سال جاری به پایان رسید و در روزهای ابتدایی آبان ماه امسال مراسم اختتامیه آن برگزار می شود.

وی با یادآوری اینکه جشنواره مذکور در نیمه اول 1401 کار خود را آغاز کرده بود، افزود: این جشنواره برای دانشجویان هنرمند سراسر کشور در 3 رشته پوستر، تصویرسازی و لوگوتایپ برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی فارس یادآور شد: به دلیل حادثه تروریستی آبا ماه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و اضافه شدن بخش ویژه شاهچراغ به جشنواره در سه رشته پوستر، عکس و لوگوتایپ، زمان ارسال آثار تا پایان سال تحصیلی گذشته تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره جشنواره ملی «شهود قدسی» برگزیدگانش را معرفی می کند

ششمین دوره جشنواره ملی «شهود قدسی» برگزیدگانش را معرفی می کند