مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-16حوادث

سارقان قطعات خودرو با 122 فقره سرقت دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق قطعات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان و کشف 122 فقره سرقت با دستگیری این متهمان خبر داد.

- محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان  در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو شامل باطری و دستگاه ای سی یو  از خودرو های وانت بار در شهرستان فلاورجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام دریافتند عاملان این سرقت ها 2 نفر هستند که  در ساعات خلوت و پایانی شب در خیابان های و کوچه ها پرسه زده و در یک فرصت مناسب درب کاپوت خودروها باز و  اقدام به سرقت می کنند.

هاشمی فر خاطرنشان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران واحد گشت کلانتری 11 شهر فلاورجان حین گشت زنی در سطح حوزه ماموریتی خود خودروی سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی سارقان  یک دستگاه esu وانت پیکان و چند اهرم نگهدارنده باطری خودرو کشف شد، بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان قطعات خودرو با 122 فقره سرقت دستگیر شدند

سارقان قطعات خودرو با 122 فقره سرقت دستگیر شدند