مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 03:552023-10-09بين الملل

بیانیه شورای ائتلاف لرستان در حمایت از انتفاضه فلسطین


شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در حمایت از مبارزات مردم مظلوم فلسطین بیانیه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در حمایت از مبارزات مردم مظلوم فلسطین بیانیه زیر را صادر کرد: وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْیُ هُمْ یَنْتَصِرُونَ (شورای/39) آنها که هر گاه ستمی به آنها رسد (تسلیم ظلم نمی‏شوند) و (از مؤمنان) یاری می‏طلبند.

امام خامنه ای مدظله العالی: سُست تر و بی پایه تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست؟ اروپایی ها بنا بر ادّعای خود، به یهودیان در سالهای جنگ جهانی دوّم ظلم کرده اند، پس باید با آواره کردن ملّتی در غرب آسیا و کشتارهای فجیع در آن کشور انتقام یهودیان را گرفت! 1400/02/17 صهیونیسم بین المللی و استکبار جهانی، با بهانه های واهی، اما در واقع برای مقابله با اسلام و مسلمانان،یهودیان صهیونیستی را از اروپا و سایر نقاط جهان به سمت اولین قبله گاه مسلمین کوچ دادند و با قتل عام مردم فلسطین و غصب خانه ها و مزارع و سرزمین شان، غده سرطانی رژیم صهیونیستی اسراییل را به وجود آوردند.

این رژیم کودک کش و جانی، با پشتیبانی قدرت های غربی و بخصوص آمریکا، تاکنون جنایات فراوانی را در مورد مردم فلسطین و مسلمانان منطقه مرتکب شده و با راه اندازی موج ترورهای گوناگون در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای ائتلاف لرستان در حمایت از انتفاضه فلسطین

بیانیه شورای ائتلاف لرستان در حمایت از انتفاضه فلسطین