مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-26سياسي

اهدای 190 بسته نوشت افزار و کالا به دانش آموزان نیازمند در گنبدکاووس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: 190 بسته نوشت افزاد و کالا به دانش آموزان نیازمند در منطقه کم برخورادار «سیدآباد» شهرستان گنبدکاووس اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سالروز آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با همت خیران و مشارکت مجمع خیران استان گلستان 190 بسته نوشت افزار و کالا به دانش آموزان منطقه کم برخوردار سیدآباد شهرستان گنبدکاووس اهداء شد.

وی ادامه داد: اقدامات حمایتی از دانش آموزان با هدف جلوگیری از ترک تحصیل در مناطق کم برخوردار انجام می شود و تلاش بر این است بتوانیم تمامی افراد در سن تحصیل بتوانند از آموزش مناسب استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: اقدام خیرخواهانه خیران در استان گلستان همیشه زبانزد خاص و عام بوده و ما نیز تلاش داریم بتوانیم در یک اقدام جمعی و هدفمند به گونه ای عمل کنیم که شاهد اتفاقات خوب در استان گلستان باشیم.

مهاجر با بیان وحدت مثال زدنی شیعه و سنی در استان گلستان بیان کرد: بسیاری از خیران از مذاهب و اقوام مختلف در استان هستند و در اقدام خیرخواهانه این عزیزان، مذهب و قوم تفاوتی ندارد و همین اقدامات ارزشمند است که گلستان را به نگارستان ایران و نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 190 بسته نوشت افزار و کالا به دانش آموزان نیازمند در گنبدکاووس

اهدای 190 بسته نوشت افزار و کالا به دانش آموزان نیازمند در گنبدکاووس