مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-14ورزشي

اجرای نمایش بزرگ میدانی «صدای پای عشق» در نیشابور آغاز شد


اجرای نمایش بزرگ میدانی «صدای پای عشق» همزمان با کنگره ملی بزرگ داشت 2532 شهید شرق کشور به کارگردانی حمید حسین خانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نمایش بزرگ میدانی صدای پای عشق همزمان با کنگره ملی بزرگ داشت 2532 شهید دیار سلسله الذهب(نیشابور بزرگ) به کارگردانی حمید حسین خانی و نویسندگی جواد زرندی از 19 تا 26 مهرماه از ساعت 18 تا 20 در بلوار جانبازان ضلع جنوبی ورزشگاه انقلاب اجرا می شود.

حمید حسین خانی درباره این نمایش با بیان اینکه برای اولین بار است که چنین کار نمایشی را در این سطح با حجم عظیمی از پروداکشن بومی سازی می کنیم، افزود: معمولاً در نمایش های میدانی که در برخی از شهرها اجرا می شود چند موضوع مثل فاطمیه و عاشورا محور قرار می گیرد اما ما در نیشابور برای اولین بار آمدیم و قصه تاریخ نیشابور را به صورت اپیزود به تصویر کشیدیم و قصه های مختلفی که مردم نشنیده بودند را تصویری کردیم.

او به ابعاد تکنیکی این نمایش اشاره کرد و گفت: به لحاظ تکنیکال و نوع ارائه نمایش متفاوتی با سایر کارها است و گروه فرم و حرکت را در نمایش خیلی تقویت کردیم و عوامل کار همگی از درجه یک های سینما و تئاتر هستند و سعی شد در نهایت یک کار نو ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش بزرگ میدانی «صدای پای عشق» در نیشابور آغاز شد

اجرای نمایش بزرگ میدانی «صدای پای عشق» در نیشابور آغاز شد