مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-23سياسي

مهم ترین شاخص انسان، داشتن علم و آموزش است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شاخصه های مهم انسانیت، گفت: مهم ترین شاخص انسان شعور، آموزش، معرفت و داشتن علم و آموزش بوده که اگر از انسان سلب شوند با سایر موجودات تفاوت چندانی نخواهد داشت و به همین خاطر نیز همه تلاش انسان ها و جوامع معطوف بر این .

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شاخصه های مهم انسانیت، گفت: مهم ترین شاخص انسان شعور، آموزش، معرفت و داشتن علم و آموزش بوده که اگر از انسان سلب شوند با سایر موجودات تفاوت چندانی نخواهد داشت و به همین خاطر نیز همه تلاش انسان ها و جوامع معطوف بر این است که جامعه روزبه روز از لحاظ رشد علمی و رسیدن به مدارج بالای علمی تلاش کند.

عابدین خرّم روز شنبه، یکم مهر ماه در آیین نمادین زنگ بازگشایی مدارس که در هنرستان حضرت خدیجه کبری(ع) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: 43 سال پیش همزمان با روزهای آغازین سال تحصیلی در کشور، به جای شنیدن نوای زنگ مدارس، صدای غرش توپ ها، هواپیماها و شکستن درودیوار مدارس شنیده شد و کشور آماج حملات قرار گرفت و جنگ خانمان سوزی را برایمان تحمیل کردند.

وی با بیان این که معلمان و دانش آموزان با نثار خون خود در دوران دفاع مقدس، آینده کشور را تضمین کردند، افزود: معلمان و دانش آموزان عزیز با حضور خود در جبهه ها باعث نجات ایران شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین شاخص انسان، داشتن علم و آموزش است

مهم ترین شاخص انسان، داشتن علم و آموزش است