مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-24اقتصادي

وزارت صمت: متولی واردات تجهیزات پزشکی نیستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر آزاد بخت مدیرکل دفتر صنایع، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی وزارت صمت گفت: در زمینه واردات برخی تجهیزات پزشکی، - مدیرکل دفتر تجیهزات پزشکی وزارت صمت گفت: فرایند ثبت سفارش، تخصیص ارز و واردات یونیت دندانپزشکی به صورت صدرصد بر عهده اداره کل تجیهزات پزشکی سازمان غذا و دارو است و وزارت صمت هیچ دخالتی در زمینه واردات یونیت دندانپزشکی ندارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر آزاد بخت مدیرکل دفتر صنایع، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی وزارت صمت گفت: در زمینه واردات برخی تجهیزات پزشکی، وزارت صمت مسئولیتی ندارد و این وزارتخانه به دستگاه های مربوط ممنوعیت واردات کالا های مشابه تولید داخل را اعلام کرده است.

وی افزود: در حال حاضر 5 تولیدکننده یونیت دندانپزشکی در کشور فعالیت دارند که توانایی تامین نیاز داخل را دارند، اما همچنان یونیت دندانپزشکی به کشور وارد می شود.

آزاد بخت اضافه کرد: وزارت صمت بر اساس قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی؛ ممنوعیت ورود کالا های مشابه خارجی را که توان تولید در داخل کشور وجود دارد به دستگاه های مربوطه اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت: متولی واردات تجهیزات پزشکی نیستیم

وزارت صمت: متولی واردات تجهیزات پزشکی نیستیم