مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-08اقتصادي

تاخیر در پاسخگویی محیط زیست موجب نابسامانی پروژه ها شده است


فرماندار نوشهر، رسیدگی به وضعیت آب، زباله، گاز و رسیدگی به وضعیت کشاورزی بخش کجور را از اولویت ها برشمرد و گفت: دیر جواب دادن محیط زیست به استعلامات باعث شده است بسیاری از پروژه ها وضعیت مناسبی نداشته باشند.

- ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر، رسیدگی به وضعیت آب، زباله، گاز و رسیدگی به وضعیت کشاورزی بخش کجور را از اولویت ها برشمرد و گفت: دیر جواب دادن محیط زیست به استعلامات باعث شده است بسیاری از پروژه ها وضعیت مناسبی نداشته باشند.

رستم زرودی امروز در آیین تکریم و معارفه بخشدار کجور که درسالن شهرداری پول برگزار شد، با اشاره به ظرفیت ها و در کنار آن مشکلات زیادی که در بخش کجور وجود دارد، اظهار کرد: روشن شدن مشعل گاز در همه روستاهای بخش کجور یکی از اولویت های این بخش است.

وی با بیان اینکه دولت سال گذشته 800 میلیارد تومان برای اجرای گازرسانی به منطقه کجور اعتبار گذاشته بود، افزود: با توجه به دغدغه ای که برای اتمام گازرسانی به بخش وجود دارد، امید است تا پایان سال 1403 همه روستاهای منطقه گازدار شوند.

وی آب شرب را از دیگر اولویت های منطقه کجور برشمرد و گفت: مجمتع آبرسانی شهدای اویل که 9 روستا را شامل می شود همچنان درگیر مجوزهای زیست محیطی است و متاسفانه با از دست دادن هوای گرم و مناسب و با شروع فصل بارندگی عملا فرصت اقدامات عمرانی گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در پاسخگویی محیط زیست موجب نابسامانی پروژه ها شده است

تاخیر در پاسخگویی محیط زیست موجب نابسامانی پروژه ها شده است