مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-15اجتماعي

احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در استان اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان از احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی بر اثر بارش رگباری و اختلال در عملیات پروازی فرودگاه های استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل هواشناسی استان از احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی بر اثر بارش رگباری و اختلال در عملیات پروازی فرودگاه های استان اردبیل خبر داد.

مجید کوهی 23 مهر در گفتگو با ایسنا فعالیت سامانه بارشی را از پدیده های مورد انتظار دانست و افزود: از ظهر دوشنبه 24 مهر 1402 شروع و ظهر جمعه 28 مهر 1402 اتمام خواهد یافت.

وی وزش باد تند تا نسبتاً شدید، بارش متناوب باران، رگبار و رعدوبرق (بویژه در مناطق کوهستانی استان)، کاهش دمای هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (بین 3 تا 6 درجه سلسیوس)، بارش برف در ارتفاعات و کاهش دید بر اثر رخداد مه را از نوع مخاطرات این سامانه برشمرد.

کوهی ادامه داد: منطقه اثر سامانه بارشی تمامی مناطق استان می باشد و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی بر اثر بارش رگباری، اصابت صاعقه بویژه در ارتفاعات استان و احتمال اختلال در عملیات پروازی فرودگاه های استان بر اثر مه اثر مخاطره ای مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان اجتناب از اتراق و تردد در حاشیه مسیل ها، احتیاط در تردد گردنه ها و جاده های کوهستانی، اجتناب از صعود به ارتفاعات (بویژه قله سبلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در استان اردبیل

احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در استان اردبیل