مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-27اقتصادي

آمادگی جهاد دانشگاهی برای مطالعه چالش های علمی و فنی صنعت در خوزستان


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به لزوم همکاری صنایع در استفاده از دستاوردها و دانش نخبگان این مجموعه گفت: در جهاد دانشگاهی این آمادگی وجود دارد که چالش های علمی و فنی صنعت در استان خوزستان را مورد مطالعه قرار دهیم.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به لزوم همکاری صنایع در استفاده از دستاوردها و دانش نخبگان این مجموعه گفت: در جهاد دانشگاهی این آمادگی وجود دارد که چالش های علمی و فنی صنعت در استان خوزستان را مورد مطالعه قرار دهیم.

دکتر حسن محمدی مجد در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان از بخش های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی که امروز (5 مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: امروز میزبان دکتر راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان بودیم که یکی از شخصیت های دغدغه مند استان خوزستان هستند و همیشه دغدغه توسعه و تعالی استان را داشته اند.

از آقای راضی جلالی دعوت کردیم گوشه ای از زحمات همکاران جهادگر در بخش های مختلف را از نزدیک ببینند که از مرکز درمان ناباروری، موسسه آموزش عالی، مرکز علمی کاربردی، شرکت بهنیان جنوب، پژوهشکده تکنولوژی تولید و مرکز رشد سلامت بازدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاد دانشگاهی برای مطالعه چالش های علمی و فنی صنعت در خوزستان

آمادگی جهاد دانشگاهی برای مطالعه چالش های علمی و فنی صنعت در خوزستان