مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-09سياسي

بوم هایی که از هیبت سردار جان می گیرند


عده ای نقاش چیره دست دیوار به دیوار کنگره با جان و دل با همه عشقی که در دل داشتند و به سر انگشتانشان سرازیر شده بود تصویر حبیب حرم را به بوم می نشاندند و شوق دیدار سردار از دلِ دلدادگان شهدا سَر می رفت.

- خبرگزاری فارس-همدان: دومین شب دومین کنگره ملی 8 هزار شهید همدانی، کنار تصویرسازی از حبیب حرم رقم خورد، یعنی چه؟ یعنی عده ای نقاش چیره دست با جان و دل با همه عشقی که در دل داشتند و به سر انگشتانشان سرازیر شده بود تصویر حبیب حرم را به بوم می نشاندند و شوق دیدار سردار از دلِ دلدادگان شهدا سَر می رفت.

راستش آخرین دیدار ما با سردار به نیمه دوم مهرماه سال 94 و مراسم با شکوه تشییع حاج حسین بازمی گردد اما امشب، هنر و رنگ و بوم عجین شدند تا یاد سردار با صلابتِ همیشگی تاریخ ایران در دل تک به تک مهمانانِ شهدا متبلور شود.

هنری که از سربند سرخ یا زینب(س) سردار می گفت و بومی که هیبت بی تکرار ابووهب را نشان می داد و رنگی که خون سرخ حاج حسین همدانی که داد مظلوم از ظالم می ستاند را فریاد می کرد.

اصلا رنگ ها به حرمت حاج حسین جان می گرفتند و آتش به دل ما می انداختند و حسرت نبودنش را ناقوس وار در ذهنمان می نواختند.

البته که سردار به خواسته دلش رسید و به رفقایش پیوست ولی خب ما ماندیم و یک دنیا حسرت، یک عالم افتخارات به اضافه چند بوم نقاشی، که یاد ابووهب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوم هایی که از هیبت سردار جان می گیرند

بوم هایی که از هیبت سردار جان می گیرند