مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-15سياسي

با دستور رییس جمهور، عمه جواهر به آرزوی دیرینه اش خواهد رسید


امروز قلم خویش را گواه می گیرم و می نویسم از دردها و زخم های مادر شهیدی که کمتر کسی او را درک می کند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مادری که این روزها پیر و فرتوت شده و در همه همایش ها و یادواره های شهدا، آرزوی خود را زیارت قبر مطهر فرزند شهیدش می داند.

عمه جواهر مادر گرامی شهید والامقام قاسمعلی احمدی است که به دلیل صعب العبور بودن جاده دسترسی به مزار شهید، چند سالی است چشم انتظار زیارت مرقد مطهر فرزند شهیدش اسا.

مادری چشم انتظار وصال فرزند و آرزوی زیارت قبر مطهر شهیدش! حرف دلش، دیدن مزار فرزند شهیدش است و در نگاهش، عشق به این دیدار، موج می زند.

مزار شهید، در محروم ترین منطقه شهرستان ممسنی در روستای صحرابید تنگ خاص واقع است، منطقه ای که سخت گذر و گاه صعب العبور است، اما در این دیار، شهیدی در خاک آرمیده که دسترسی به مزارش سخت و دشوار است.

ای کاش، طی این سالها، مسئولان شهرستانی و استانی ما، آرزوی چندین ساله این مادر شهید را درک و اجابت می کردند.

در حاشیه سفر رییس جمهور به شهرستان رستم، توفیق دیدار این مادر شهید با آیت الله رییسی فراهم شد و مادر شهید به رییس جمهور از دلتنگی هایش برای فرزند شهیدش گفت.

رییس جمهور با ادای احترام به مقام شامخ شهید اسمعلی احمدی قول داد جاده روستایی دسترسی به مزار شهید در تنگ خاص زیرسازی و آسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستور رییس جمهور، عمه جواهر به آرزوی دیرینه اش خواهد رسید

با دستور رییس جمهور، عمه جواهر به آرزوی دیرینه اش خواهد رسید