مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-16سياسي

مطالبگری در «جام جم» ادامه دارد


جدیدترین قسمت از برنامه «جام جم» با حضور یاسر قدسی ـ مجری تلویزیون و قائم مقام خبرگزاری صداوسیما ـ روی آنتن خواهد رفت؛ قرار است با حضور او موضوع «رسانه ملی و مطالبه گری» مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

- جدیدترین قسمت از برنامه جام جم با حضور یاسر قدسی ـ مجری تلویزیون و قائم مقام خبرگزاری صداوسیما ـ روی آنتن خواهد رفت؛ قرار است با حضور او موضوع رسانه ملی و مطالبه گری مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه تلویزیونی جام جم در قسمت های گذشته به بحث های مختلفی پرداخت؛ از موضوع سلبریتی ها که آغازگر این برنامه بود تا ذائقه سازی مخاطبان و حق پخش مسابقات که به شکل مناظره ای برگزار شد.

اما در قسمت ششم، نوبت به باز کردن پرونده ای دیگر رسید؛ موضوع رسانه ملّی و مطالبه گری خصوصاً بررسی آن در دوره تحول رسانه ملّی که با حضور مصطفی کواکبیان پخش شد.

حالا در هفتمین قسمت از برنامه با موضوع رسانه ملی و مطالبه گری نوبت به یاسر قدسی مجری تلویزیون و البته قائم مقام خبرگزاری صداوسیما رسیده که هم در برنامه صف اول مطالبه گری را از مسئولین دنبال می کند و هم به عنوان مسئول در خبرگزاری صداوسیما بر روی صندلی مهمان جام جم می نشیند و این موضوع را تحلیل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبگری در «جام جم» ادامه دارد

مطالبگری در «جام جم» ادامه دارد