مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-11بين الملل

زلنسکی به فلسطین اشغالی می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دو مقام اوکراینی به پایگاه آکسیوس که نزدیک به منابع آمریکایی و رژیم صهیونیستی است گفته اند ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین از تل آویو خواسته به فلسطین اشغالی سفر کند.

طبق گزارش آکسیوس،  هدف زلنسکی از این سفر اعلام حمایت و همبستگی با رژیم صهیونیستی بعد از عملیات حماس و حملات این رژیم به غزه است.

دفتر زلنسکی یک درخواست رسمی برای دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارسال کرده و خواستار انجام هماهنگی های لازم برای این سفر شده است.

مقام های اوکراینی و یک مقام رژیم صهیونیستی تصریح کرده اند گفت وگو ها در خصوص این سفر احتمالی در مراحل مقدماتی است و هنوز تاریخی برای آن اعلام نشده است.

زلنسکی روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت در روزهای نخستین حمله روسیه به کشورش برای اوکراین مهم بود احساس تنهایی نکند و حمایت های بین المللی کمک بزرگی برای کی یف بود.

وی بعد از دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو در بروکسل گفت: به همین دلیل است که از سران همه کشورها می خواهم به اسراییل سفر کنند و حمایتشان را از مردم نشان دهد.

از زمان عملیات حماس علیه رژیم صهیونیستی در روز شنبه زلنسکی بارها در حمایت از این رژیم که با حصر کامل غزه در حال ارتکاب جنایت های جنگی است اظهارنظر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی به فلسطین اشغالی می رود

زلنسکی به فلسطین اشغالی می رود