مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-09سياسي

خودکفایی بیش از 1000 مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 920 طرح اشتغال توسط مددجویان و خانواده های نیازمند در استان اجرا شده است، - جاسم محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال یک هزار و 73 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد با اجرای طرح های اشتغال زایی خودکفا شدند، گفت: دارندگان این طرح های اشتغال، فعالیت خود را از سال گذشته و یا حتی 2 سال پیش آغاز کرده و در سال جاری به درآمد باثبات رسیده اند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند .

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح های ثبت شده توسط کارشناسان اشتغال، بر اساس افراد واجد شرایط، بازدهی طرح های اشتغال و بازار محصول تولیدی بررسی می شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 4 هزار و 690 طرح جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.

وی افزود: طی این مدت یک هزار و 920 طرح اشتغال با اعتبار 136 میلیارد تومان اجرا شده است و مابقی طرح ها نیز در انتظار دریافت تسهیلات از محل بانک ها است.

محمدی میزان تسهیلات پرداختی به مجریان طرح های اشتغال خانگی، خودکفایی و کارآفرینی را تا سقف 150 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات طرح های اشتغال دارای مجوز بانک مرکزی شامل خرید خودروهای کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی بیش از 1000 مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

خودکفایی بیش از 1000 مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری