مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-02سياسي

افتتاح مرکز نیکوکاری نماینده ولی فقیه در هرمزگان


مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه با همکاری نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و کمیته امداد در دفتر امام جمعه شهرستان بندرعباس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مدیرکل کمیته امداد استان و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس ضمن تبریک هفته وحدت گفت: در آستانه ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع)، مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه تحت نظر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با عملکرد تخصصی در حوزه های مسکن و اشتغال خانواده های ایتام و نیازمندان راه اندازی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه با راه اندازی این مرکز نیکوکاری، فرصت مناسبی برای شناسایی و رفع مشکلات خانواده های ایتام و نیازمندان از قیبل مسکن، اشتغال و درمانی در استان خواهد بود، افزود: از همه مردم نوع دوست، صنایع بزرگ ، سادات و خیرین بزرگوار می خواهم که کمک های خود را هدایت به مراکز نیکوکاری اهدا نمایند تا این مرکز بتواند پشتوانه ای خوب برای خانواده های ایتام و فقرا در استان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز نیکوکاری نماینده ولی فقیه در هرمزگان

افتتاح مرکز نیکوکاری نماینده ولی فقیه در هرمزگان