مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-27سياسي

اقتدار ایران اسلامی در میدان دیپلماسی دشمن را ناامید کرد


اقتدار ایران اسلامی به جای رسیده که دشمنان در عرصه نبرد دیپلماسی نیز شکست خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور امروز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نظامی و انتظامی به مناسبت پنج مهر سالروز عملیات شکست حصر آبادان اظهار کرد: امروز مردم ایران اسلامی سربلند و سرافراز هستند که به واسطه اقتدار و عزت آفرین نیروهای مسلح کسی جرات تجاوز به کشور را نداشته باشد.

وی به فرهنگ حسینی و حماسی مردم ایران در دفاع از خاک کشور اشاره کرد و گفت: همیشه برای خدمت و پیشرفت نیاز به مجاهدت  است از 2 سال گذشته تا کنون دولت آقای رییسی با روحیه سازندگی و پیشرفت در میدان است.

معاون پارلمانی رییس جمهور به رای اعتماد  دولت در روز 3 شهریور 1400 اشاره کرد و  افزود: رییس جمهور پس از تشکیل جلسه هیات دولت در روز  جمعه 4 شهریور به خوزستان سفر کرد.

وی بیان کرد: این  هفتمین سفر رییس جمهور به خوزستان است، کم کاری ها و تعلل های  درگذشته در برخی مقاطع صورت گرفته دولت در حال تلاش برای آبادی خوزستان و تکمیل زیر ساخت ها است.

حسینی با اشاره به توان، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی دولت برای پیشبرد کارها و رفع مشکلات در خوزستان و در تمام استان های کشور تصریح کرد: در عرصه جهانی نیز شرایط به گونه ایست که با تعامل با کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ایران اسلامی در میدان دیپلماسی دشمن را ناامید کرد

اقتدار ایران اسلامی در میدان دیپلماسی دشمن را ناامید کرد