مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 20:052023-09-28فناوري

14 روستای دیگر در استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از اتصال 14 روستا در شهرستان های رفسنجان، جیرفت، رابر، بافت و جازموریان به اینترنت پرسرعت خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از اتصال 14 روستا در شهرستان های رفسنجان، جیرفت، رابر، بافت و جازموریان به اینترنت پرسرعت خبر داد.

حسین ساجدی فر ششم مهرماه در جمع خبرنگاران از احداث شش سایت جدید اپراتور ایرانسل جهت برقراری ارتباط 14 روستای شهرستان های مذکور خبر داد و افزود: در راستای تحقق وعده های داده شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص توسعه ارتباطات روستایی و پیگیری های به عمل آمده، بهره برداری از سایت های جدید نصب شده توسط اپراتور ایرانسل در سه روز اخیر آغاز شده و اعتبار آن از محل منابع طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مبلغی معادل 384 میلیارد ریال تأمین شده است.

او بیان کرد: ارتقاء تکنولوژی و احداث سایت های مزبور به بهره مندی مجموع 1190 خانوار از ساکنین روستاها با جمعیتی معادل 3836 نفر شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان بیان کرد: حرکت پرسرعت قطار توسعه ارتباطات روستایی ادامه دارد و خبرهای خوب همچنان در راه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 روستای دیگر در استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

14 روستای دیگر در استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند