مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-14فرهنگي

26 مهر؛ رونمایی از پوستر جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی


دبیر جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی گفت:26 مهر ماه پوستر جشنواره زرشک در ارگ کلاه فرنگی بیرجند رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامحسین حسینی، دبیر جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی،  امروز در جمع خبرنگاران از رونمایی پوستر جشنواره زرشک در بیست و ششم مهرماه در ارگ کلاه فرنگی بیرجند خبر داد و اظهارداشت: جشنواره زرشک امسال از 29 مهر ماه تا 3 آبان در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته افتتاحیه در شهرستان زیرکوه برگزار ش، افزود: افتتاحیه جشنواره امسال در قائنات و اختتامیه آن سوم آبان ماه در فرهنگسرای بیرجند برگزار می شود.

رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی برگزاری گردشگری مزرعه از برنامه های جانبی این جشنواره است و مهمانان از باغ های، کارگاه بسته بندی، خطوط فرآوری زرشک،  بارگاه های منتخب زرشک بازدید خواهند کرد.

حسینی افزود: امسال از حدود 150 نفر مسوولان ارشد دولتی، بخش های اقتصادی و تعاونی فعالان حوزه مواد غذایی و زرشک، صاحبان برند غذایی برای جشنواره زرشک دعوت شده تا از نزدیک از باغ ها، کارگاه ها و .

و مسایل حوزه زرشک بازدید داشته باشند.

دبیر جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی  در خصوص مقوله صادرات زرشک هم گفت: با پیگیری های انجام شده میز توسعه صادرات با هدف راه اندازی صادرات، بازاریابی داخلی و خارجی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 مهر؛ رونمایی از پوستر جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی

26 مهر؛ رونمایی از پوستر جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی