مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 00:552023-10-10سياسي

فرشیدی: وزارت آموزش و پرورش از حملات غیر کارشناسی در امان بماند


با توجه به آنکه تب و تاب انتخابات در روزها و ماه های آینده شدت خواهد گرفت، انتظار خانواده ها، معلمان و مصلحت دانش آموزان آن است که زیر بنایی ترین نهاد فرهنگی کشور یعنی وزارت تعلیم و تربیت از حملات غیر کارشناسی در امان بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش در یادداشتی با عنوان دانش آموزان را قربانی انتخابات نکنید که در اختیار این خبرگزاری قرار داد، نوشته است: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد و طبعاً نامزدهای نمایندگی مجلس تلاش می کنند تا از فرصت چند ماهه آینده برای تبلیغات انتخاباتی بهره بگیرند و بدیهی است کسانی که اکنون نماینده هستند یا سابقه نمایندگی دارند، دغدغه بیشتری برای تبلیغات داشته باشند هر چند همین دغدغه هم می تواند یکی از لغزشگاه ها و احساس تکلیف های کاذب باشد، زیرا امام خمینی(ره) قریب به این مضمون فرمود که اگر می خواهید بدانید که اخلاص دارید یا نه؟ ببینید اگر کار خوب را دیگران هم انجام بدهند خوشحال می شوید یا می خواهید کار خوب به دست خودتان انجام شود.

در زمینه تبلیغات، یکی از روش های زود بازده، نقد غیر منصفانه و تخریب دیگران، به خصوص مسؤولان اجرایی کشور است؛ یعنی کسانی که همواره امام(ره) و مقام مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشیدی: وزارت آموزش و پرورش از حملات غیر کارشناسی در امان بماند

فرشیدی: وزارت آموزش و پرورش از حملات غیر کارشناسی در امان بماند