مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 06:152023-09-24بين الملل

تاکید وزیران امور خارجه ایران و اردن بر گشایش صفحه ای جدید در روابط دو کشور


حسین امیرعبداللهیان ابراز امیدواری کرد که با توجه به فضای مثبت منطقه ای و روند روابط ایران و کشورهای عربی و اسلامی منطقه، روابط ایران و اردن نیز همسو با این روند و در راستای منافع دو ملت ارتقا پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه ایران در ادامه دیدارهای دوجانبه خود در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، با آقای ایمن الصفدی وزیر امور خارجه پادشاهی اردن هاشمی دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به دیدار خوب قبلی انجام شده در اردن با پادشاه این کشور با حضور اقای الصفدی و نیز همکاری های خوب دو کشور در زمینه های مختلف، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقا روابط و افزایش همکاری ها میان دو کشور اعلام کرد و افزود: با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود، فرصتهای زیادی برای همکاری دوجانبه و منطقه ای داریم.

امیرعبداللهیان ابراز امیدواری کرد که با توجه به فضای مثبت منطقه ای و روند روابط ایران و کشورهای عربی و اسلامی منطقه، روابط ایران و اردن نیز همسو با این روند و در راستای منافع دو ملت ارتقا پیدا کند امیرعبداللهیان از تلاش های خوب اردن در موضوع تولیت اماکن مقدسه اسلامی و مسیحی در فلسطین حمایت و از مواضع حمایتی اردن در حمایت از ملت فلسطین و قدس شریف تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیران امور خارجه ایران و اردن بر گشایش صفحه ای جدید در روابط دو کشور

تاکید وزیران امور خارجه ایران و اردن بر گشایش صفحه ای جدید در روابط دو کشور